20110526

Melarikan Diri...

Sampai umah agak lambat hari nih...meeting pun abeh pukul 6pm...lewat sgt...kepala pun dah tepu...tak ble nak berfikir...yg bestnya, umi bole menyelinap keluar dari training room tu kan...then, beritau mr supportee...umi nak balik...dia tengah bz gaban (dah lama tak guna perkataan nih...)...selamba je dia jawab "yan saya tengah bz nih...u nak balik u balik lah"..."wah!!!" senyum sampai telinga...biar betul dia nih..."ok...sok u tak de kan..." "oh ye lah yan...DO byk nih..." "tak pe sok saya tolong submit...sok pun saya nak pi shah alam..." "bukan nak suruh u submit...tak key in lagi..." "heh??? tak key in lagi...tak pe sok saya suruh budak2 tu buat sampai settle" "tolong ye yan...jaga opis baik2 tau!!! saturday n sunday saya dah panggil trainer dgn safety manager tlg standby" " ok...sure..." umi pun cau cin cau...!!! sori mr director saya balik dulu...

No comments: