20110408

Fun!!!

Selain daripada gaji...faktor persekitaran dan suasana di tempat kerja juga penting...faktor inilah yg akan mempengaruhi prestasi kerja seseorang staff...dah setahun umi keje...sebulan kebelakangan nih...emosi umi agak tidak stabil kerana pressure dgn keje...so many complaint came in from client...dgn staf yg tak cukup...everything,,, i have to handle it...mr. supportee just buat keje2 yg ganas...documentation and email,,, umi yg nak kene jwb semuanya...


Now ~ alhamdulillah...umi dah delegate keje2 umi...staff dah cukup...dpt staff yg hebat...yg betul2 nak bekerja untuk mencari rezeki yg halal...suasana keje juga dah berbeza...umi selalu tanya masalah dorang...klu ada problem...discuss how to solve...buat dorang mcm friend...time serius...mmg serius...time buat lawak...satu opis bole bergegar2 dgr dorang gelak...ngeh3


Mcm this, morning...ada dua case yg umi kena monitor...mr supportee and safety manager jadi penyelamat...umi n others monitor dari opis...quite funny...sbb sekejap2 tanya...how the situation...klu satu case mmg umi lepas jek kat dorang utk handle...tp, sbb dua case kena lah involve...umi just bagi opinion and buat decision...keje calling2 nih...smua dorang buat...dan,,, alhamdulillah smuanya berjalan lancar...amen...!!!

No comments: