20111025

~ Mengamuk ~

Aiyark...tiba2 mr supportee mengamuk!!! takutnya...takutnya...first time tengok dia marah mcm tu...selalu umi tanya kat mr supportee... "u ni penyabar lah...saya tak pernah tengok u marah" "u jgn yan...klu saya marah...teruk!!!" "ye ke...??? saya tengok u ni ok jek...saya selalu buat u marah...tp, u tak pernah pun marah saya"

and now ~ bila umi tgk dia marah one of our staff even through phone...kita org tau dia tgh marah sgt2...siap suruh staf tu berenti...and yg membuatkan dan kita org tau dia marah...after that terus dia keluar...tak tau lah pi mana...rasa2nya dia pi cari staf tu kot...dah kena belasah ke apa...bila mr supportee masuk opis balik...sorang pun tak ckp apa dgn dia...nak tengok muka dia pun tak berani...huhuhu....pasni ni tak mo lah kacau dia lagi...

No comments: