20120924

Blackout Lagi

Assalammualaikum,

Blackout lagi???  kat opis...ye lah...untuk kali yang kedua dalam masa beberapa hari...
tak patut betul...dan yang paling tak patut...line...apa care...
ha...careline TNB pun bukan main susah nak call...
mana dorang pegi nih???
kita kat sini dah kepanasan!!!  tak larat lah nak tunggu sampai 5jam baru ok balik...
means - sampai waktu balik...dah tentu tak de elektrik...
macam-macam akal kita orang nak minta balik...minta tu lahh...minta ni lah...
tapi, jangan harap ok...order Nescafe ais...teh ais...milo ais pun boleh...
asalkan jangan balik...inilah perangai buruk bos umi tu...
susah sangat nak bagi staf balik awal...sengal!!!

Alhamdulillah kali ni...hanya 1jam 30minit sahaja...lebih kurang lah...
tak de lah panas sangat...temperature umi dah lah memang panas dari pagi tadi...
semuanya pasal ER Drill...tiba-tiba semua tugasan yang mr supportee bagi kat umi...
semua umi tak nak buat...geleng-geleng kepala...dan buat muka...kat dalam meeting room...
semua umi tolak kat orang lain...
macam tak senonoh...TAPI SAYA TAK NAK BUAT!!!  faham???
saya tak nak terlibat langsung...sebab saya rasa saya tak suka...
dua tahun lepas saya orang baru...dan nak dapat experience baru...
dan masa tu...serius memang kena buli...kali ni tak nak lagi...
SILA BUAT SENDIRI!!! wahai orang-orang di safety...(dua orang je pun yang ada)
sekarang kena berkira dan perlu berkira pasal apa sahaja...
tak tahu setan mana yang dah merasuk umi jadi macam nih!!

No comments: