20120911

Malas

Assalammualaikum,

Hish!!! malasnya nak buat kerja...
tak tau kenapa...mr lappy pulak lembap macam cipan...
tikus ni klik sekali...jadi dua kali...hemmmmm...ketuk-ketuk baru ok balik...
lagi sekali meragam...sat lagi umi buang dalam tong sampah...
this thursday kena hantar report untuk presentation next week...
sok and lusa ada training...arrrrgghhhh...malasnya nak pergi training...
tak nak pergi boleh tak????
RTSO...saya TAK NAK pergi training FULL STOP...
jangan tanya kenapa...
saya malas dan tak de mood untuk ber training...
mood saya nak buat mengadap mr lappy dan siapkan kerja saya...
yang dah banyak tertangguh sebab perangai malas saya nih!!!
dua hari training...bila umi nak hantar report???
terpaksa ditunda ke Friday...suka...suka...suka...
tapi, kena siapkan hari ni juga...
sekian. terima kasih...

Note : berdoa supaya mr supporte bangun lewat esok pagi...jadi dia tak dapat bawa umi pergi training...lepas tu,,, jip kat opis ni rosak or ada orang bawa...hehehehe...jadi tak de sapa nak hantar umi pergi training...hep!!! walid jangan memandai nak hantar umi ye...walid busy kan???  banyak kerja kat opis...imaginasi mengalahkan Hfiy...KEMPEN TAK NAK PERGI TRAINING...

No comments: