20140930

Nu Prep Q&A

Soalan-soalan yang biasa di soal : 

1)  MENGAPA SAYA BERASA PENING DAN SAKIT KEPALA SELEPAS MENGAMBIL NU PREP?

***  Simptom ini dikenali sebagai kesan penyahtoksikan herba dan bersifat sementara.  Ia boleh berlaku dalam 4hari pertama pengambilan produk.  Bagaimanapun, ia tidak semestinya berlaku kepada semua pengguna.  Banyakkan minum air semsa mengambil Nu Prep.  Jika simptom-simptom yang dialami berpanjangan selama seminggu, berhenti mengambil produk atau kurangkan dos atau segera berjumpa dengan doktor.

2)  BOLEHKAH SAYA MENGAMBIL NU PREP JIKA SEDANG MENGAMBIL PRESKRIPSI UBAT LAIN?

***   Boleh tetapi adalah wajar sekiranya berunding dengan doktor anda atau pakar perubatan profesional sebelum mengambil Nu Prep.

3)  BOLEH SAYA MENGAMBIL SUPPLEMEN NUTRISI LAIN BERSAMA NU PREP?

***   Ya.

4)  BOLEHKAH NU PREP MENYEBABKAN PENGAMBILAN SECARA BERLEBIHAN?

***   Kami mengesyorkan sebanyak 2kapsul diambil pada setiap hari.  Pengguna baru dinasihatkan untuk mengambil 2kapsul Nu Prep setiap hari selama 30hari untuk memastikan kesan dan kebaikan dapat dirasai.

5)  SAYA SEORANG PESAKIT KENCING MANIS.  BOLEH SAYA MENGAMBIL NU PREP?

***  Tiada perkaitan yang bercanggah pernah direkodkan.

6)  BOLEHKAH SAYA MENGAMBIL NU PREP SECARA BERTERUSAN DALAM JANGKA MASA PANJANG ATAU MEMBERI RUANG DALAM TEMPOH PENGAMBILAN?

***   Nu Prep berfungsi umpama seorang konduktor dalam orkestra.  Kesannya adalah untuk menambahkan keperluan di mana-mana dan pada bila-bila masa sahaja sistem badan memerlukannya untu bekerja lebih kuat.  Saat ia tidak wujud untuk kegunaan badan, kesan penambahan tidak akan berlaku.  Itulah hakikatnya dengan badan manusia.



No comments: