20111215

Pasar Borong

Bila mr supportee dan chairman jr dah masuk opis...
opis akan jadi kecoh dan bising...
macam pasar borong / pasar malam...
"boleh tolong diam tak?"
saya nak buat kerja...
bising-bising kat bilik umi...
cakap bahasa yang umi tak faham langsung...
sila keluar dari bilik ni dan tolong cakap bahasa yang saya faham...
boleh macam tu???
Tapi, bila dia dah masuk bilik dia...
sekejap-sekejap dia panggil umi...
pastu panggil lagi...
then, panggil lagi...
"u keluar aje lah...u tak de saya boleh buat kerja"
"bila u ada kat opis...satu kerja apa pun saya tak boleh buat"
"ok lah...saya keluar sekarang..."
"pergi...pergi..."
memang lah dia nak keluar...nak hantar si pari-pari jumpa cik abang sayang dia...
hehehehe...si M adalah abang sayang kepada si pari-pari...
hahahaha...what ever...

No comments: