20140412

BALI Vs KOREA

Assalammualaikum,

ha!!!  muntah baca entry umi...sekali 4entry umi pulun...dah lama tak membebel...bila dapat membebel...ya ampun!!!  pitam...tak mintak korang baca pun...kalau nak baca...silakan...kalau tak nak baca skip jerrrr...umi tak marah...umi pun tak tau kot...!!!

hari tu bual2 dengan si pari2...tahun ni ada co. trip...tak sonyap yo...sejak kehilangan MH370 nih...dorang dah tak nak buat trip yang kena naik flight ke???  tetiba semalam dapat perkhabaran gembira sebab company trip dah confirm...boleh pilih nak pi Bali or Korea...Bali 4hari dan Korea 6hari...boleh pilih mana satu nak...kalau pergi Bali dapat duit poket sebab kos kurang dari budget dan kalau ke Korea maybe kena tambah duit...jadi mana satu pilihan di hati???

apsal lah kena pilih2 nih???  dah lah pening nak pilih nak pergi ke tak???  kena lak pening lagi sekali nak pilih Bali or Korea...hurm...macam lah umi pergi kan???  memang dah pilih tak nak pergi pun...jadi tak payah pening2 nak pikir...tak sanggup nak berjauhan dengan buah hati yang ada nih...bak kata operation head badan je ada kat sana...hati ada kat sini...baik tak yah pergi...dulu 5hari ke China pun tak sanggup nak pergi...ini lagi 6hari...jawabnya big NO!!!

umi dan operation head dah confirm tak pergi...si pari2 nak ke Korea...si shushu nak ke Bali (sebab kos yang murah maklumlah nak bawa si buah hati)...jadi kita orang dua orang ni bikin panas lah dua2 orang nih...Bali Vs Korea...sapa menang???  dan budak yang sorang tu pulak...bulan 8 ni dia nak kahwin...trip ke Bali bulan 8,,, jadinya Bali cancel awal2...kalau dia nak pergi pun trip ke Korea...Korea pada bulan 9 or 10...sejuk tu...betul2 winter sonata...ber K pop lah kau di sana ye dik...tugas kita orang api2 kan dorang2 yang nak pergi nih...hahaha...*tibatibakuartandukataskepala*...

walid suruh gak umi pergi...tak de lah nak pergi...nak ke Korea kena tambah duit...hurm,,, bab2 tambah duit ni yang malas...nak ke balik tak de benda pulak...so muktamad...jawapannya adalah tak pergi...yahoo!!!  tak yah pening2 kepala...chiow...happy weekend!!!


No comments: